יום שבת, 1 בינואר 2011

מבצעים במסגרת בלוג כלכלי

מבצעים והנחות לאורך כל השנה.

קודם כל כדאי לאמר שבשנים האחרונות הרבה בני אדם מחפשים לבצע קניה רק אם יש על המוצר שרצו הנחה מצוין. יש בני אדם שגורסים שבמידה ולא תהיה הנחה הם מוכנים לחכות הרבה זמן, על אף שהמחיר נמוך בכל אופן. בכל עת בשנה ניתן להתבונן מבצעים או הנחות למוצרים אחרים, הודות לכך שחנויות מנסות שיטות אחרות כדי להצליח למכור. אין ספק שכשקונים בחנות כאשר יש הנחות או מבצע ים אז יש הרגשה יותר עדיפה. בזמן האחרון ניתן למצוא בפשטות באינטרנט הנחות ומבצעים נהדרים, הודות לטכנולוגייה ולאתרים השונים בתחום. לפני שרוכשים מוצר מסוים, כמו שנכתב לפני כן כדאי לבצע בוחן שוק באינטרנט.

היות והמחירים מסוגלים להיות נמוכים כ"כ, למיטב ידיעתי אין ספק שחשוב לחכות על מנת שיהיה מבצע או הנחה. אפשר לראות המון הנחות או מבצעים בעיקר בזמן סוף עונה, הודות לכך שהחנויות מאוד רוצות להיפטר מהמלאי שלהם. עוזי ומיכל מציינים שביצעו קניה בשנים האחרונות הרבה בגדים במעט כסף יחסית, הודות להנחה שקיבלו.

הנחה שניתנת ביום ראשון עדיפה.

הנחה לרשת בינלאמית אפשר רוב הסיכוים לקבל בחנויות שלה מסביב לתבל, אולם יש ארצות כמו ישראל דובאי והולנד שמעשית ייתכן ולא תוכלו לקבל שם הנחה או מבצעים שונים. שווה לבדוק ולחפש הנחות במרשתת, בכדי לקבל את המחיר הכי סביר בכל אופציה. הנחה מינימאלית יכולה לנוע כמעט תמיד בין אחוזים אחדים לבין עשרות אחוזים.

בעשור האחרון נתקלתי בהמון הנחות במרכזי הקניות ורציתי לומר דבר אחד חשוב מאוד. כשמציעים לכם הנחות, צריך לעשות סקר שוק ולבדוק את האותיות הקטנות. הנחה מסוגלת להיות אינטרנשיונאלית או פתוחה לכולם, אך אך בפועל היא יכולה להיות רק לבני אדם שהם חברי מועדון וכפי שנדמה לי לא לכל לקוח נורמלי. עקב כך שעתה מחיר המוצר המון יותר זול, כנזכר לעיל מבצעים יכולים לגרום לכם לעיתים לבזבז יותר כסף ממה שבדרך כלל תכננתם. הנחה מסוגלת להיות כאמור על מוצרים שונים כמו בגדים, רהיטים ומזון. אין ספק שלעיתים מומלץ לשים לב לפרסומות ולבחון את מגוון הנחות או מבצעים בחנויות הנפרדות בשביל לרכוש בזול וכדי שלא יגזו אותכם סתם.

היות ויש מטודה שנחשבת למאטודה הכי טובה למתן מבצעים לצרכנים אחרים במשק, קיימים מאטודות נפרדות לספק הנחות ללקוחות שפונים רשמית לגופים המספקים הנחה פעוטה. על אף שמבחינה כלכלית עסקים המספקים מבצעים מצליחים פיננסית, מומחים לצרכנות גורסים שרצוי למקסם גדילה של הנחות שיביאו להוזלה מרגע לרגע. באופן מעשי עסקים מרוויחים הרבה ברוב המקרים מלקוחות חוזרים, באותה עת להליך המביאה לקוחות בכל תקופה לעסק באופן ראנדומלי. כדאי לעסק נורמלי המוכר מוצר אולטימטיבי לשקול הנחות. מרבית הלקוחות מסתכלים על מבצעים בעין ביקורתית ובמצעים בדק שוק מקיף לפני רכישה, באנטגוניזם לאופן האורגינאלי בו לקוחות פעלו פעם. כנזכר לעיל יש להבין שבשל המהפכה הצרכנית עולה הצורך לספק הנחה גדולה ללקוחות.

יש בלוג כלכלי בישראל!

עקב זה שבמהלך הזמן לקוחות יבינו שהעסק נותן מבצעים לשווא, חשוב לזכור שאסור לעסק לנסות לגזול את הלקוח ולא לתת הנחות. למעשה ככה"נ שלקוחות בשנים האחרונות לא עוסקים בגזירת קופונים, אפילו שניתן למצוא הנחה מצוין בעיתונים מצד אחד. אך למעשה יש דרך אופציונאלית לחסוך כסף והיא מבצעים הניתנים מדקה לדקה כפי שמציין הצרכן עודד אודסר. בניגוד למדינות כמו קנדה בהן בודקים הנחות בקפדנות ע"י המלצות של מומחים כמו פרופסור אמנון שטראוס שממליץ תמיד על בלוג כלכלי לשבת, בארצות כמו ברזיל נהוג לעשות בחינה מעמיקה של השוק לפני קנייה של מוצר. בני אדם כבר הבינו שלא רצוי להתפשר על חלופה צרכנית לא אופטימלית כמו הנחה שניתנת במכשיר נייד. ברמה העולמית גברים ונשים מחפשים מבצעים שיעזרו לחסוך כסף שוב בקניה חוזרת באותו רגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה