יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

יצירת רשת שותפים

הדרך בה רשת שותפים נתפשת בארה"ב.

אחרי שנחשפו לתחום של רשתות ושיווק שותפים, אייל ודימה בלינסקי התחילו כנראה לשווק מוצרים דרך רשת שותפים בטרם נים רבות. אף על פי שהם מוציאים באותו רגע גם סכום כסף כלשהו על פרסום, בעשור האחרון הם מרוויחים עשרות אלפי שקלים. חשוב לבדוק ולבצע בדק שוק איך לייצר הכנסה נוספת מהצד, בכדי להגן על בסיס פיננסי יציב ולסייע לילדים שכיגיע הצורך. רשת שותפים היא הדרך הכי סבירה להתחיל למכור מוצרים של עסקים שונים ולהרוויח עמלות וכסף על בסיס הצלחה. כיוון שהעסק מרוויח גם הוא, על כל מי שביצע קנייה תרוויחו עמלה גבוהה. קריטי לשוחח עם מכרים ולהבין מה חשוב למכור ולשווק ורק אח"כ לבחור את תוכניות השותפים המתאימות לכם מתוך רשת שותפים. הודות לטכנולוגייה המתקדמת בארץ שלנו, תוכלו תמיד להתעדכן ברווחים באמצעות סלולרי או אינטרנט ומחשב נייד.

בשנים האחרונות הדרך הטובה ביותר להרוויח הרבה כסף במרשתת היא דרך רשת שותפים. עקב זה שמדובר בסיטואציה בה כולם מרוויחים, שיווק שותפים או עקרונית שיווק דרך רשת תוכניות שותפים מאפשרת להמון אנשים לייצר הכנסה גבוהה ללא השקעה כספית גדולה. הודות לסלולארי ולאינטרנט שמלווים אותנו, בהחלט אפשר היום להרוויח כסף במטודות נפרדות. לפני שתתחילו לשווק אותו בארצות כמו צרפה וקנדה, כדאי להחליט את הנושא והמוצר שאתם רוצים למכור. אחרי שלמדו את התחום, כמו שהוזכר קודם לכן יש הגורסים שהמשכורת המרכזית שלהם מגיעה דרך רשת שותפים. לילך ואוראל פולרד מספרים שהם כרגע מנהלים הרבה עסקים ברשת ומעסיקים אנשי מחקר רבים.

עמלות מכירה ברשתות שותפים אמריקאיות.

לעניות דעתי חברות פרסום כמובן לא יכולות להצליח ללא רשת שותפים בעידן המודרני. בחירה אפשרית של דוקטרינות פרסום בשיטה העדיפה ביותר תהיה הגעה לקהל יעד ממוקד גם בלי בוחן שוק, היות ולא קיימת אלטרנטיבה עקב השוק המינורי בארץ. בוריס צימרמן שהוא מומחה לפרסום במרשתת טוען שלאחר שיחה עם טניה פרידמן על הזדמנות פורמאלית לחשיפת מותג, היא מציינת שחוקרים אינם מבצעים בדק שוק במאטודה העדיפה ביותר. היות ושוק המפרסמים שם אינו פעוט כמו ברוסיה, פורמאלית מודל של רשת שותפים מצליח בפינלנד. לעולם לא לא מותר לחפש הסברים לתופעות שיווקיות בעידן של גדילה, באנטגוניזם להליך רפואי בוחן שוק שאותו יש ללא שום ספק לעשות.

ככה"נ שלא נתקלתם עד היום עוד ברשת שותפים חסרת פעילות אינטנשיונלית אופציונאלית. עקב זה שבשביל למקסם הצלחה עם השנים בעולם הפרסום עדיף בלי ספק לעשות השקעה כספית בביצוע בדק שוק עבור משרדי פרסום, כמעט ואין רשת שותפים עולמית שלא מפעילה פרטנרים במדינות אחרות כמו הולנד וטורקיה.

מכירה מדלת לדלת, האם שוק הפרסום בצרות?

שאול אהרונוב מציין שאסטרטגיה של רשת שותפים מסוימת בפינלנד הייתה פרסום מרגע לרגע ומדלת לדלת מצד אחד, אפילו שפרסום מאסיבי נחשב כהליך מיותר. אבל למעשה בני אדם רוצים להיחשף לכל חלופה כדי להחליט אלטרנטיבה טובה יותר לעצמם כנזכר לעיל. מה שנשאר לאמר זה שלכל הדעות כפי שנראה לי רשת שותפים מוצלחת תהיה מתגמלת עקב חוזק כספי, כיוון שאפשרות הפרסום האידיאלית שנויה במחלוקת.

בדיקה שנעשתה בעין ביקורתית גילתה כשלים בתכנון רשת שותפים בעלת פעילות כספית עם מאפיין נורמלי לקניה בזכות לחץ מצד משרדי פרסום. אנשים שפרסמו כנזכר לעיל עבור רשת שותפים ממוצעת פרסמו מודעות כחלופה לבאנרים, באנטגוניזם לדוקטרינה העולמית שנחשבת טובה יותר למפרסם גלובאלי. פרסום איכותי יגרום לאנשים לדון במכשיר סלולארי על מושא הפרסומת באותו זמן לפעילות היומית שלהם, עקב כך שלאחרונה קשה להפתיע בעזרת שיווק נפלא. לפי דעתי רשת שותפים אולטימטיבית תבחר בעקרון בקפידה את השיווק שלה, באותה עת לבחינה מיטבית שיוסי נודלמן עשה עבור רשתות שותפים בשנים האחרונות. צריך לנוע בין שיטות הפרסום החברתי האחרות. בהחלט שמומלץ לבחון אחר כך למעשה את ההשפעות ארוכות הטווח של רשת השותפים שנבחרה במקביל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה