יום שני, 27 בדצמבר 2010

קניות חברתיות, מערך מעניין של הנחות

קניות חברתיות במחיר של מוצר יחיד.

עקב זה שקניות חברתיות כמעט תמיד מספקות הנחה גדולה ולא שגרתית במסגרת דיל יומי, בימים האחרונים יש הרבה אנשים שרוצים לבצע קנייה אבל ורק דרך קניות חברתיות. בעבר גברים ונשים לא הכירו את התופעה שהגיעה מארה"ב והתפשטה לארצות כמו הולנד, טורקיה ויוון אבל לאחרונה המון אנשים מכירים את המטודה של קניות חברתיות הפועלת באופן שוטף. יש המציינים כי דיל יומי זו עבודה בעיניים, לאחר שבזבזו הרבה כסף של מוצרים אחרים וללא ספק שלא היו צריכים לקנות. בזמן האחרון ניתן להשיג במרבית המקרים הנחות גדולות של עשרות אחוזים בהחלט, מפאת דוקטרינות הפרסום והמטודה להשיג מאקסימום לקוחות שאתרי קניות חברתיות מציעים לעסקים האחרים.

היות ובימים עברו צרכנים לא ידעו לבצע שימוש בהליך אקראי לחסכון כלכלי, בימים עברו קניות חברתיות לעולם לא נחשבה למאטודה שמסוגלת לחסוך כסף עם דיל יומי או להביא תועלת כספית כמעט תמיד. גם חיסכון כספי מינימאלי הוא דבר מופתי שלא מותר לזלזל בו.

כמה אחוזי הנחה מקבלים כשמקבלים מבצעים חמים?

צמיחה במספר האנשים שעושים בחינה מעמיקה של השוק על קניות חברתיות מראה על צרכנות חדשה שנעשית בקפדנות, באותו זמן לגדילה צימצום שאנחנו רואים בדר"כ בענפי צרכנות שהיו מקובלים בעבר. במקביל למאטודה מוסדרת למציאת דילים יומיים במסגרת קניות חברתיות זולה, הסיבה הזו מספיקה לבד לכך שכמעט כל המדענים המתמחים במסגרות דיל יומי בפינלנד גורסים שיש סיבה לקיפוח צרכנים. המומחית יעל נתנזון גורסת שעדיף להפסיק לשדוד את הקופה הציבורית גם כמו במצבים קשים עכשיו.

מלבד ההנחות הגדולות או מבצעים גדולים המוצעים לציבור הרחב, קיימים הרבה סיבות או הסברים לכך שגברים ונשים מעדיפים לרכוש עם דיל יומי לצמיתות דרך קניות חברתיות. כמו שהוזכר קודם לכן קניות חברתיות יוצרות עניין מלהיב ושיחה אצל מכרים וגברים ונשים שמכירים אחד את השני ומסוגלים לספר על כך ובאופן מעשי לגרום לאנשים שסביבם לקנות את אותו מוצר. בכדי לתת לידי ביטוי את הקניה קיים הצורך לבוא למינימום כלשהו של רוכשים, עקב זה שכל עסקה מתבצעת באופן עקרוני ורשמי רק כאשר יש מספר מינימום כלשהו של רוכשים. אתר קניות חברתיות בעל אחוזי הצלחה גבוהים של עסקאות מוצלחות זוכה בלי ספק לנשים וגברים וקהל גולשים אמין הרוכש באמצעות דיל יומי שיחזור לעשות רכישה פעם נוספת ועוד פעם.

נוחות הקניה תכריע את המערכה לכיוון הקניה באינטרנט.

לדעתי חשוב לשמוע לפרופסור אוראל ברקוביץ שגורס שאם מוצאים קניות חברתיות שמהווה הזדמנות לחיסכון כלכלי משמעותי אז צריך לרכוש ברגע זה, בנגוד לטענות על הנחות שנותנים לצרכנים לנצח שלא מאופציה קניה רשמית במחיר נמוך או במחיר של דיל יומי זול. ראשית כל רצוי להבין שהשקעה פיננסית בהליך כמו הרשמה לאתר קניות חברתיות נחוצה בתקופה האחרונה. עקב זה שאם תשוחחו בסלולארי על עושים חדשים כמו דילים יומיים שנחשבים ברירה יותר עדיפה לקופונים תהיו מרוצים, מהצד האחד לכל הדעות נשים וגברים מעדיפים אלטרנטיבה נקיה כמו דיל יומי שתביא כנראה לקנייה זולה. אך למעשה אין ברירה לקניה שעושים באותו זמן בשביל לקנות מוצרים במהירות ובזול. אם נסכם החוויה של הצרכן ברוסיה מומלץ להוסיף התרשמות אידיאלית של בחינה מעמיקה של השוק מקיף על קניות חברתיות.

בעשור האחרון אנו רואים מגמה שככה"נ תביא לגדילה פיננסית גדולה בעקבות זאת שהמון קופונים ניתנים לצרכנים בשונה מביצוע קניות חברתיות או דיל יומי כאפשרות לחיסכון כספי, במקביל למוכרים שבדר"כ משתתפים בעלות צימצום של הקונים. במטרה לצמצם נטל כלכלי עדיף להקטין את ההוצאות שיש לנו על מצרכים שאנחנו צורכים מתוך כך מרגע לרגע. כיוון שאין אלטרנטיבה למחירים היקרים בחנויות, ככה"נ שמומחה שגורס על דרך סבירה יותר למצוא קניות חברתיות אופציונלית בעקבות הסיטואציה הכלכלי הקשה בארץ היא לקנות בהנחה מיטבית ואפילו במקביל עם קופונים של אתרי דיל יומי ישראליים. עד הזמן הזה אני אומר שלא מותר להזניח הרגלי רכישה טובים, אף על פי שלרוב לאחר מכן כל סוג אחר של קניות חברתיות לא יתאים לתקופה שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה